دسته‌بندی نشده

مهم‌ترین و اصلی ترین نکات هنگام خرید ظروف و سرویس های چینی!

 

 

حقیقتا خرید جهیزیه برای نوعروسان از مهم‌ترین دغدغه‌هایشان است که بهترین و زیباترین وسایل را برای منزلشان بخرند. یکی از پرچالش‌ترین خرید برای نوعروسان خرید سرویس پذیرایی است که آیا چینی بهتر است یا آرکوپال؟ کدام سرویس چینی بهتراست؟ برای خرید سرویس پذیرایی به کجا مراجعه کنم؟ چه نکاتی را هنگام خرید سرویس چینی بدانم؟

همه‌ی اینها سوالاتی هستند که در ذهن عروسان به وجود میاید و ما امروز می‌خواهیم به تمام اینها پاسخ کامل و مفید بدهیم.

یکی از انتخاب‌های درست هنگام خرید جهیزیه تصمیم به خرید ظروف پذیرایی از نوع چینی است. سرویس چینی سرویسی از ظروف است که همه چیز را تمام و کمال بصورت یک مجموعه کامل در خود جمع می‌کند برای مثال انواع بشقاب‌های غذاخوری، سالادخوری، میوه‌خوری یا ظروف دسرخوری را دریک سرویس غذاخوری کامل جمع‌آوری می‌کند.

سرویس چینی را می‌توان در استفاده خانگی و دم دستی، مهمانی و مجلسی، گردش و سفر دسته‌بندی کرد که برای هرکدام کاربردهای بسیار خاص و مفید دارد. اما یک سرویس چینی خاص چه ویژگی‌هایی دارد؟

برای خرید سرویس چینی باید به نکات مهمی همچون باکیفیت بودن محصول و جنس آن، طرح و نقش، قابلیت شستشو در ماشین‌ظرفشویی و استفاده در مایکروویو،  استاندارد، توجه نمود که هرکدام شامل نکاتی قابل توجه هستند.

کیفیت ظروف چینی:

از نظر کیفیت باید حتما توجه کرد که این محصول در برابر ضربه حرارت و خط و خش مقاوم و درعین حال حجمی سبک داشته باشد.  از ویژگی‌های یک سرویس چینی خوب و باکیفیت باید اشاره کرد که ظروف چینی باکیفیت است که حجمی سبک داشته و درعین حال سخت و مقاوم در برابر هرگونه خط و خش، بدون لب‌پر شدگی و بسیار محکم در برابر ترک‌خوردگی باشد.

قابل شستشوبودن در ماشین‌‌ظرفشویی:

با پیشرفت علم و تکنولوژی خوشبختانه هرروزه وسایل و محصولاتی ساخته می‌شوند که کمترین زحمت را به بشر بدهند. ماشین‌ظرفشویی هم از این محصولات است بخصوص برای شستشوی سرویس چینی که در بسیاری از موارد برای پذیرایی‌ با تعداد بالا بسیار مناسب است که در زمان کم با صرفه‌جویی در مصرف آب به بهترین نحو ممکن آن‌ها را تمیز می‌کند.

از نکات قابل توجه در خرید سرویس چینی شستشو در ماشین‌ظرفشویی این است که ظروف مورد استفاده باید از ثبات رنگ کامل و مقاومت طرح و نقش ظروف با حرارت بالا برخوردار باشد چون اگر فاقد این ویژگی‌ها باشد هنگام شستشو ظروف خراب می‌شوند.

قابلیت استفاده در مایکروویو:

اینکه ظروفی را انتخاب کنید که از مقاومت و سختی زیادی در برابر حرارت و گرما برخوردار باشد بسیار مهم است چون در برخی از موارد لازم به استفاده موادغذایی و خوراکی‌ها در فر یا مایکروویو هستید و اما چه خوب که ظروف شما این قابلیت عالی را داشته باشد و با خیال آسوده و راحت آن را در مقابل حرارت و گرما استفاده کنید.

بهداشت ظروف:

در خرید سرویس چینی حتما توجه داشته باشید ظروفی را که انتخاب می‌کنید حتما از بهداشت خاصی برخوردار باشد چون بعضی از سرویس‌های چینی غیر معتبر از رویه سنگین فلزی مانند سرب و کادمیوم استفاده می‌کنند که بسیار بسیار سمی و خطرناک برای سلامتی انسان هنگام سرو غذا در این ظروف است. همچنین توجه داشته باشید محصولی را که خریداری می‌نمایید دارای علامت بهداشت و استاندار کالا باشد که بعدها نتایج ناخوشایندی را به بار نیاورد.

تنوع تعداد قطعات ظروف:

از موارد بسیار مهم هنگام خرید سرویس چینی تنوع قطعات آن است که برای سرویس مخصوص پذیرایی مهمانی و مجلسی تنوع قطعات بسیار مهم است اما برای سرویس خانگی هیچ احتیاجی نیست و لازم به خریدهای اضافه نمی‌باشد. باید به این نکته توجه نمود که سرویس چینی مخصوص پذیرایی مجلسی انتخاب می‌کنید تمام اقلام مورد نیاز مثلا سرویس چایی‌خوری، دسرخوری، پارچ و لیوان و … را داشته باشد که بعدها بصورت جداگانه با قیمت و هزینه بیشتری خریداری نکنید.

خرید ظروف براساس تعداد:

معمولا نوعروس‌ها مهمان‌هایی با تعداد کم را در مدت اولیه زندگی دارند اما اینکه تعداد ظروف مناسبی تهیه کنند از نکات مهم است. تعدادهای پرطرفدار بسته به سلیقه و انتخاب هر شخص متفاوت است اما تعداد 6 نفره تا 24 نفره هرکدام تعداد مناسبی است که می‌توان یک سرویس 6 نفره بدون اقلام ضروری برای استفاده خانگی خریداری کرد و یک سرویس 24 نفره با اقلام ضروری برای پذیرایی مجلسی و مهمانی انتخاب نمود.

خرید از معتبرترین فروشگاه‌ها:

متاسفانه نسخه‌های غیرمعتبر و فیک محصولات چینی هم در بازار بسیار فراوان است و برای خرید حتما باید از اصل بودن آن متوجه شد چون افرادی هستند که تنها مبلغ پرداختی برایشان اهمیت دارد و به کیفیت و اصل بودن محصول توجه خاصی نمی‌کنند.

سعی داشته باشید که قبل از خرید حتما کامل و جامع درباره محصول موردنظر خود در چند جا و مکان تحقیق کنید و تاجای ممکن برای خرید سرویس چینی به شعب‌های اصلی برندها مراجعه نمایید که خریدی دلنشین داشته باشید.

ضمانت‌نامه ظروف چینی:

همه شرکت‌های تولیدکننده ظروف چینی معمولا ضمانت‌نامه به مشتری‌های خود نمی‌دهند چون درنهایت شکننده هستند اما نه به این راحتی. در بعضی از موارد که تولیدکنندگان برای مشتری‌های خاص خود و یا جلب رضایت آن‌ها ضمانت‌نامه تعویض و جایگزینی ظروف را درصورت شکستگی یا کسری می‌دهند و بهتر است برای خرید ضمانت‌نامه دریافت کنید چون ممکن است بعدها درصورت شکستگی یا احتیاج به اقلام موردنیاز سرویس لازم باشد.

قیمت ظروف:

از رکن‌های اصلی برای خرید محصولات قیمت و هزینه آن است و هرشخص ممکن است بنابه بودجه خود نخواهد هزینه زیادی صرف خرید ظروف جهیزیه بکند و بالعکس. در مواردی هم شاهد هستیم که برخی فروشندگان محصولاتی را به مردم با قیمت بسیاربالا و کیفیت بسیار پایین ارائه می‌دهند و این جای تاسف دارد. توجه داشته باشید که برای خرید سرویس چینی می‌توانید درمورد بهترین برندهای سرویس چینی ایرانی تحقیق نمایید که دارای انواع قیمت‌ها انواع کیفیت و سلیقه‌ها است و مطمئنا خرید بسیارعالی خواهید داشت.

طرح و نقش ظروف چینی:

برای ظروف مخصوص جهیزیه معمولا ظروفی با نقش و نگارهای خاص بسیار شیک است که پس از سال‌ها ماندگاری و مد خود را از دست نمی‌دهند. انتخاب ظروفی با طرح و نقش و نگار ثابت که با حرارت و شستشو از بین نرود بسیار مهم و قابل توجه است. پس توصیه می‌شود طرحی را برای ظروف خود انتخاب کنید که تا سالیان سال جذاب بماند.

برند ظروف چینی:

از دیگر نکات مهم هنگام خرید ظروف چینی برند آن است که باید توجه نمود برندهایی را تهیه کرد که نام تجاری اصل و مطمئن داشته باشند و از همه مهم‌تر دارای سابقه عالی باشند و درواقع برندی باشد که در طی سالهای طولانی محصولاتی باکیفیت را به مردم ارائه کرده و داشته باشد.

تمام نکات ذکر شده از مهم‌ترین نکات جهت خرید سرویس چینی برای جهیزیه نوعروسان بود که حتما قبل از خرید به این نکات توجه نمایند تا خریدی دلنشین و عالی را تجربه کنند. شما می‌توانید علاوه بر تحقیق در اینترنت و دیگر جاها می‌توانید نظر و ایده دیگران را هم بپرسید چون ممکن است از اطرافیان شما کسانی تجربه خرید ظروف چینی را داشته باشند و این کمک بسیار مفیدی به شما هنگام خرید می‌کند. توجه داشته باشید که هنگام خرید تنها به یک نکته متکی نباشید مثلا تنها به قیمت یا ضمانت‌نامه و … اتکا نکنید.

حال می‌خواهیم به معرفی بهترین و پرطرفدارترین سرویس‌های چینی برند ایرانی بپردازیم که از همه نظر یعنی کیفیت قیمت ضمانت تنوع تعداد و سلیقه و مواردی ازاین قبیل کامل و جامع هستند و درواقع می‌توان گفت که برند چینی‌های ایرانی محصولاتی هستند که برای هرنوع بودجه و سلیقه محصولاتی عالی دارد و حتی به بیشتر کشورهای خاورمیانه صادر می‌شوند.

محصولات چینی زرین:

محصولات چینی زرین از بهترین و محبوب‌ترین برندهای ایرانی است که جایگاه اول را از همه نظر کسب کرده است. این برند برای هرنوع پذیرایی محصولاتی دارد ازجمله هتلی، رستورانی، خانگی، کودک، مکمل و سرویس قاشق چنگال.

این برند بسیارعالی در انواع قیمت و تعداد تنوع محصولی دارد و به تجربه کاربران کیفیت این برند بی‌نظیر و فوق‌العاده است.

محصولات چینی پردیس کاشان:

سرویس چینی پردیس کاشان ظروفی با طرح، نقش و نگارهای بسیار زیبا و شیک دارد که گویا خلاقیت هنری زیادی در تولید طرح و مدل‌های آن بکار رفته است. این برند دارای سری مدل‌های الگانس، ونوس و پاریس است که مطمئنا با تماشای هرکدام از محصولات آن متعجب می‌شوید.

محصولات چینی توس:

چینی توس هم همانند دیگر برندهای ایرانی از سری محصولات بسیار پرطرفدار و محبوب است که از دومین تولیدکنندگان چینی در جهان و خاورمیانه مبنا بر تولید  ظروف هتلی و خانگی متمرکز می‌باشد.

این برند مختص افراد شیک پسند است که بیش از 50 طرح شیک با تعداد و قیمت‌های مختلف دارد.

محصولات چینی تقدیس:

شرکت تقدیس سالیان سال است که محصولات باکیفیت عالی و متنوع را به مردم خود و حتی سایر کشورهای خاورمیانه ارائه می‌دهد. این برند نزد مردم بسیار پررضایت و محبوب است چون وزنی سبک دارد، قابلیت شستشو در ماشین‌ظرفشویی، کیفیت بالا و پوشش نانویی دارد.

محصولات چینی مقصود:

چینی مقصود از اولین تولیدکنندگان ظروف چینی است در ایران و خاورمیانه است که کیفیتی بی‌نظیر با وزنی مناسب دارد و درصورت شکستگی امکان تعویض را دارند.

این برند سالانه 3000 تن ظروف را روانه بازار کرده و به تجربه مردم خرید سرویس چینی مقصود دارای دوام و ماندگار عالی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *